eCorpoNet - System Bankowości Korporacyjnej
  1. Sprawdź czy używasz szyfrowanego połączenia

    1. Czy adres rozpoczyna się od "https://" ?
    2. Czy w oknie przeglądarki widoczna jest ikona kłódki oznaczająca połączenie szyfrowane?
  2. Zweryfikuj certyfikat strony (np. klikając na kłódce)

    1. Czy certyfikat został wystawiony dla właściwej domeny (adresu) ?
    2. Czy certyfikat jest ważny?

Logowanie do systemu eCorpoNet

  1. Chroń swoje hasła!
  2. Nie udostępniaj nikomu haseł jednorazowych
  3. Nie odpowiadaj na e-maile zachęcające do ujawnienia danych i haseł
  4. Podawaj hasła wyłącznie aby autoryzować transakcję
  5. Nie podawaj haseł na stronie bez certyfikatu
  6. Zanim podasz hasło - sprawdź certyfikat strony

Komunikat - przerwa w dostępie do usługi

W związku z koniecznością przeprowadzenia prac konserwacyjnych w systemie eCorpoNet,
w dniu 04.10.2016 w godz. od 16 do 18 nastąpi przerwa w dostępie do usługi.
Za wszelkie niedogodności bardzo przepraszamy.


Komunikat

Dbając o bezpieczeństwo Państwa środków zgromadzonych na rachunkach bankowych informujemy, że od dnia 01 września 2016r. Bank będzie wykonywał czynności związane z monitorowaniem transakcji wykorzystując w tym celu zaawansowane rozwiązania teleinformatyczne.
Każde polecenie przelewu złożone za pomocą elektronicznych kanałów dostępu będzie przedmiotem analizy, a transakcje budzące wątpliwości przedmiotem dodatkowej weryfikacji poprzez telefoniczny kontakt z Państwem, celem potwierdzenia faktu złożenia dyspozycji w kwocie przekraczającej określony limit.
W przypadku negatywnej weryfikacji dodatkowej Bank nie zrealizuje dyspozycji. W związku z powyższym prosimy o zrozumienie działań podejmowanych przez Bank, ponieważ mają one za zadanie ochronę Państwa środków przed nieautoryzowanymi transakcjami oszukańczymi.


Komunikat - dotyczący bezpieczeństwa klientów bankowości elektronicznej

W związku z pojawiającymi się w mediach informacjami o "atakach" na klientów bankowości elektronicznej, pragniemy zwrócić Państwa uwagę na to, że bezpieczeństwo korzystania z bankowości elektronicznej i realizacji transakcji zależy od wielu czynników.

W trosce o naszych klientów prosimy:
1. Każdorazowo przed podpisaniem oraz wysłaniem przelewu sprawdzić poprawność numeru rachunku (tzw. NRB) odbiorcy.
2. Unikać korzystania z bankowości elektronicznej na nieznanych komputerach.
3. Korzystać wyłącznie z legalnego i często aktualizowanego oprogramowania antywirusowego, regularnie skanować swój komputer oraz urządzenie mobilne.
4. Po zakończeniu pracy w bankowości elektronicznej wylogować się z systemu.
5. Regularnie zmieniać swoje hasło.
6. Natychmiast zmieniać swoje hasło, jeśli zaistnieje podejrzenie, że ktoś mógł je poznać.

Pamiętaj! Bank nigdy nie prosi o potwierdzenie haseł do systemu, podanie numeru telefonu komórkowego, jego marki i modelu lub zainstalowanie certyfikatu bezpieczeństwa.

Jeśli w procesie logowania wyświetlona zostaje reklama blokująca okno przeglądarki lub otrzymają Państwo komunikat informujący o przerwie technicznej lub podobny, uprzejmie prosimy o niezwłoczne zawiadomienie banku oraz czasowe wstrzymanie się z korzystania z systemu bankowości elektronicznej.

W przypadku wystąpienia jakiejkolwiek nieprawidłowości lub wątpliwości prosimy przerwać logowanie i skontaktować się telefonicznie z bankiem w godz. od 7.00 do 18.00 w dniach roboczych na numer 61-4240821 lub za pomocą poczty elektronicznej na adres security@bs.gniezno.pl lub bezpośrednio z placówką banku.